MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L

Varusteita ja tarvikkeita
Alueen säännöt
Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)

Yli kaksi vuotta vanhat Osto- ja myynti-ilmoitukset poistetaan systeemistä (siivous käynnissä...).
Matti1150
Viestit: 114
Liittynyt: 17 Elo 2015 08:41
Moottoripyörän malli: R1200GSA

MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L

Viesti Kirjoittaja Matti1150 »

Achtung!

Taas olisi tarjolla parhautta:

Otsikon mukainen, vähän käytetty, mutta uudenveroinen tankkilaukku (Stormissa 199,00 €) UUDELLA Bemarin sovitteella Tankring Kit 516005-0. (49,90 €)

Sovitin yhdistelmää 2011 Adve-Gessuun MUTTA laukku tulee niin ylös, ettei tämmönen hukkapätkä (joskus ollut 176 cm) näe mittaristosta muuta kuin nopeusmittarin yläosan.

Tuo sovite käy siis moneen Biimeriin S/R/M malleihin. Foto listasta haluttaessa. Kuten myös laukusta ja nykyisestä asennuksesta.

TAI vaihtoehtoisesti laukku enempi "yleismallisella" kiinnikkeellä, joka minulle myyneen henkilö mukaan on Honda CBR xx:stä (?). Tämä siis sellainen kiinnike, joka ei "uppoa" tankinreikään.

Vielä ehtii Juhannusreissulle edulliseen 115,00 € hintaan + rahti.

t. Mikkelin Matti
alias Matti Salmela o4o 746 o87o
Avatar
HiTec
Viestit: 30
Liittynyt: 20 Helmi 2026 15:44
Moottoripyörän malli: BMW R1200ST

Re: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L

Viesti Kirjoittaja HiTec »

Matti1150 kirjoitti: 12 Kesä 2026 09:40 Otsikon mukainen, vähän käytetty, mutta uudenveroinen tankkilaukku (Stormissa 199,00 €)
Duodaa, ehkä meillä on hiukan eri käsitykset uudenveroisesta, mutta olisi ollut ihan reilua mainita vähintään nuo puutteet:
- sadesuoja, vaikka se onkin kiinteä osa uutta laukkua
- tankkilukituksen vapautusnauha, vaikka se nyt vähintäänkin tulee uudessa laukussa aina mukana
- olkahihna, joka toki on helposti irtoava ja siten katoavaa tavaraa

Ja kyllä nyt rehellisyyden nimissä olisi voinut mainita myös että tuo karttataskukin on jo jokusen aikaa aurinkoa nähnyt, sen verran UV-haalistunut jo sekin on. Eli ei tämä kauppa nyt ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan nyt kyllä mennyt, vaan otanpahan opikseni ensikerralla.

Niin että sellaisia "Bemaristeja" tälläkin forumilla :(
BMW R 1200 ST -05
Matti1150
Viestit: 114
Liittynyt: 17 Elo 2015 08:41
Moottoripyörän malli: R1200GSA

Re: MYYTY! Tankkilaukku Hepco & Becker Street Tourer L

Viesti Kirjoittaja Matti1150 »

Moi!

- sadesuojasta en tiennyt että semmoinen kuuluis olla
- enkä siitä remmistä - sitä ei tullut mukana

Voin toki palauttaa hinnasta yhdessä sovittavan summan - ei oo petostarkoitusta -ei!!!
Vastaa Viestiin