K1200LT 2002

Alueen säännöt
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
raikka66
Viestit: 84
Liittynyt: 20 Kesä 2008 03:28
Moottoripyörän malli: K1200LT

K1200LT 2002

Viesti Kirjoittaja raikka66 »

Kokeillaan kerran vielä täällä myydä, ei kumminkaan mitään pakko myyntiä laitteelle ole. Olosuhteiden takia ei varmaan pariin vuoteen mahkoja tehdä pitkää reissua joten tässä olis jollekkin hyvä ja huollettu peli, vaihdossa kävis vähän kevyempi laite.
Eli BMW K1200LT 2002 ajettu 126tkm siisti huollettu hyvillä renkailla, valmis peli loppu kesän reissuihin (ei tarvitse heti alkaa huoltamaan) Kaikki toimii (paitsi radion poistin kun sateella alkoi rätisemään) ABS, vakkari ym, ei ole mitään kikailuja tehty. Löytyy vakionopeussäädin, penkin lämmittimet, kahvan lämmittimet,sähkösäätöinen pleksi, abs jarrut.
Parin vuoden sisään korjattu/päivitetty uusi kytkin, laturin vaimennus kumit, teräspunos letkut, kaasuvaijerit päivitetty,ym.

Vaihdossa käy max saman hintainen GT/RT/GS, ym.

HP; 3400,-

Pyörä löytyy Hyvinkäältä
o4o2543622

Täältä löytyy paremmat tiedot ja kuvat.
https://www.nettimoto.com/bmw/k/3397559
Raikka
K1200LT