R1200RT orkkis äänen vaimennin

Alueen säännöt
Osto- ja myynti-ilmoituksia ei poisteta systeemistä. Kun kaupat on tehty, muuta ensimmäiseksi jättämäsi viestin otsikkoon maininta asiasta (esim. MYYTY)
raikka66
Viestit: 84
Liittynyt: 20 Kesä 2008 03:28
Moottoripyörän malli: K1200LT

R1200RT orkkis äänen vaimennin

Viesti Kirjoittaja raikka66 »

Myydään hyväkuntoinen BMW R1200RT 2005 alkuperäinen ehjä äänenvaimennin, vaihdettu "teharin" takia. Vaihdossa käy vaikka ehjä win10 läppäri tai k1200lt varaosat. Hp; 70,-
Putki löytyy Hyvinkäältä

o4o 2543622
Raikka
Raikka
K1200LT