Sivu 1/1

R1150 etummainen pönttö - katti vai ei?

Lähetetty: 18 Kesä 2026 10:09
Kirjoittaja Matti1150
Achtung!

Onko kyseinen pönttö siis katti vai pelkkä äänenvaimennin - romuna pyörii nurkissa ja mietin, jotta jos katti niin sehän on selvää rahaa?

Edit: Katiksi eppäilen kun siinä oli Lambda kiinni?